浮华的浮士德

偶尔更更手帐,拍摄技术渣一枚
The End of the World - Skeeter Davis

推荐歌曲⊙▽⊙

存档灵魂:

The end of the world
世界末日

 

【歌词】

 

Why does the sun go on shining? 
Why does the sea rush to shore?
Don't they know it's the end of the world?
'Cause you don't love me anymore
太阳为何依然在照耀?
海浪为何还拍打着海岸?
难道它们不知道这是世界末日?
只因你不再爱我。

Why do the birds go on singing?
Why do the stars glow above? 
Don't they know it's the end of the world? 
It ended when I lost your love
鸟儿为何依然在歌唱?
星星为何还在夜空闪烁?
难道它们不知道这是世界末日?
当我失去了你的爱。

I wake up in the morning
And I wonder why everything's the same as it was
I can't understand, no I can't understand
How life goes on the way it does
当我清晨醒来,
百思不得其解为何一切还如常?
我无法理解,我真的无法理解,
生命怎会像往常一样?

Why does my heart go on beating? 
Why do these eyes of mine cry?
Don't they know it's the end of the world? 
It ended when you said goodbye
我的心为何仍在跳动?
我的双眼为何还在落泪?
难道它们不知道这是世界末日?
结束就在你说再见时。

Chorus:

Why does my heart go on beating? 
Why do these eyes of mine cry? 
Don't they know it's the end of the world? 
It ended when you said goodbye
我的心为何仍在跳动?
我的双眼为何还在落泪?
难道它们不知道这是世界末日?
结束就在你说再见时。


评论

热度(31)